sâmbătă, 24 decembrie 2011

multumiri...

Daca asa am inceput Sarbatorile(Adi Roman stie...)...voi continua.... sa multumesc persoanelor importante din viata mea...iti multumesc Om, pentru inca un an plin de surprize (placute), pentru ca m-ai ales sa-ti fiu suflet pereche in aceasta viata, pentru ca vrei sa porti si numele tatalui meu, pentru ...ca EXISTI...iti multumesc Constiinta (A) pentru ca m-ai ridicat din noroiul tristetei, imi oferi increderea de sine si recunostinta totodata, in fiecare dimineata...cuvintele sunt inutile, caci probabil simtim acelasi lucru...multumesc Bogdan Caraghiaur pentru ca m-ai VAZUT atunci cand bajbaiam intr-un destin nefericit, m-ai sustinut si expus intr-o lumina favorabila...iti multumesc Mama ca mi-ai dat viata si m-ai crescut cu grija desavarsita...regret... ca nu iti mai pot multumi pentru educatia si atentia oferite ...iti multumesc Tata pentru sprijinul financiar oferit MEREU, pentru ca ma iubesti mai mult decat orice pe lume, pentru ca ai incredere in mine...iti multumesc Alma ca ma bine-dispui in fiecare secunda petrecuta in preajma mea...iti multumesc Mary pentru ca te-ai nascut atunci cand imi doream cu adevarat un frate si pentru ca esti fratele care imi aminteste cel mai mult de Mama...iti multumesc Gonzo pentru ca ai fost fratele "cel mare" atunci cand am avut nevoie si iti multumesc Lumi ca ai fost a doua mama de cand te cunosc, m-ai ingrijit si crescut ca pe propria fiica..iti multumesc Aiurica (Cristian) ca ma saruti "dulceeeee", rar, atunci cand ne regasim ...iti multumesc Destin pentru toate persoanele minunate pe care mi le-ai oferit in aceasta viata...va multumesc TUTUROR pentru ca ma faceti fericita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu