joi, 22 decembrie 2011

Craciun

...nu simt fiorul Sarbatorilor, desi ma straduiesc si primesc cadouri neasteptate...sunt fericita, am tot ce imi lipsea anul trecut...dar lipseste caldura din jurul frigului...iubesc mult mai mult decat imi imaginam {pe Om-este SUPERLOVE(Stefan Banica) si inca multe alte fiinte :P}, am o prietena , am un suflet caruia ii port grija in fiecare secunda. Realizez ca am tot ce isi poate dori o fiinta...insa nu o mai am pe Ea. Aprind zilnic lumanari...care, in ultima perioada, se sting :(... de ce? ...cu ce am gresit? de ce e suparata?...nu pot sa fiu cum am fost nicicand (poate asta isi doreste), oricat m-as stradui...nu mai pot rade, nu mai pot cumpara cadouri daca Ea nu il mai poate primi pe al sau...ma afund in FIECARE noapte in tristete profunda, dor secator de suflet si mila fata de tot ce ma inconjoara (inclusiv propria persoana)...sper ca acest sfarsit de an sa ma intareasca, sa imi dea putere sa pot trece in urmatorul... Moshule, imi doresc sanatate (ca babele), un sistem audio(daca te lasa inima, vreau si un PS3), iubire (ca noaptea trecuta :D), armonie in familie si o nunta perfecta (pe 26 mai :P)...Te astept cu bradul impodobit si sarmale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu