vineri, 28 martie 2014

Si pentru ca...vineri


...simt cum evoluam, de parca as privi acel embrion de fasole la microscop in clasa a 5-a. Nu mai sunt la fel de naiv-surprinsa, dar ma bucura situatia, caci stiu ca finalul experimentului va rezulta un fruct...si nu ma mai sperii de furtuni si tunete caci acum stiu ca apoi va fi senin, fara nori si multe flori in Florarii. Am inceput sa iubesc aceste ploi primavaratice, certurile saptamanale si tramvaiul 36...toate se chinuiesc sa-mi strice existenta :), sarmanele :))...atat de inutil... Sunt pe panta ascendenta, caci ma-ndeamna varsta, "fanii" si interesele personale...mi-e teama doar de inaltime :D...oare voi putea sa-mi gasesc echilibrul in varf de ac? Dar daca acest ac ma va-ntepa? E contaminat? Pfff....ma tem doar de schimbare, gasesc mereu motive puerile ca sa nu-mi doresc cu adevarat evolutia, ca sa nu cumva sa conlucreze Universul alaturi de mine...si sa se-mplineasca...pfff ce fricoasa...va trebui sa port o discutie cu jumatatea asta din mine...daca nu se conformeaza o las flamanda, Muahahahahaha, cu ocazia asta slabesc si EU :D. Cand ma voi intoarce din Bali, va voi povesti cum puteti sa reinviati din orice tip de noroi, va voi invata cum sa lasati in urma trecutul dureros si sa va reincarnati intr-un viitor desenat personal...sper sa reusesc sa-mi cumpar biletul curand :D, de dragul nostru, al tuturor. Citesc mult, enorm...in cautarea unei intrigi asemaatoare, doar pt.a a gasi un deznodamant multumitor...nu am reusit sa gasesc Cartea, dar insist...cred ca Destinul vrea ca eu sa scriu acea Carte..."d'apai" sa te tii Destine cand vei citi acel final ne-mai-scris :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu