marți, 27 septembrie 2011

Egocentric...

Soare epuizat, pe zi ce trece...vine Iarna! Capacitatea calorica scade proportional cu durata de stralucire zilnica...si nu m-am alimentat suficient...sunt prea obosita ca sa pot acumula franturi de raze, prea desprinsa de nucleu ca sa mai pot fuziona si exploda, prea rece pentru a putea radia prin autocombustie...ma simt prea singura...probabil sufar de astenie tomnatica mediana si atipica. Tastez molatic cuvinte neintelese, ca sa ma descarc de ultimile impulsuri estivale...ca sa am loc pentru pulovarul negru de mohair...ca sa-mi amintesc de piosenie, sa mai pot exprima lacrimi cu dor...sa ma pregatesc pt. sarbatori triste si goale...zbor la nivelul gastelor salbatice...spre zonele calde (si fericite , cica)...dar cred ca m-am inaltat mai mult decat trebuia, caci mi-e frig, incep sa tremur ...inghet...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu