luni, 1 februarie 2010

Oboseala crunta...

...uofff...ce inceput de an plin...am obosit...mi-am dorit sa cresc mare (aveti grija ce va doriti de Craciun, de cele mai multe ori se intampla)...si am crescut...si la propriu (vreo 7 kg)...si la figurat (oportunitatile de afirmare incep sa apara). Ce nu am luat in calcul, este capacitatea mea de a reusi in aceste conditii...sunt prea multe responsabilitati, pe toate planurile, mult prea multe sarcini in toate dierctiile...vreau sa multumesc mult prea multa lume si la sfarsitul zilei realizez ca pentru mine nu prea am realizat multe in ultima vreme...nu mai am timp liber sa petrec cu gasca (uite Kiki ca scriu si de voi ;) ), nu mai am timp sa iubesc, nu mai am timp sa vad un film sa nu mai zic de cand nu am mai jucat un Counter. Trebuie sa gasesc o metoda de a-mi intregi entuziasmul vietii, simtul umorului, energia fizica si pofta...Are cineva vreo idee?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu