joi, 2 iulie 2009

Si asa trece timpul...si-ntradevar le rezolva pe toate

Zambesc. De ceva vreme am un aer tamp. Sunt indragostita. Atunci cand realizezi ca meriti mai mult, te deprimi....doamne dar ce satisfactie ai atunci cand primesti ceea ce meriti! Am aflat totodata ca exista dragoste dupa o mare dragoste, ce-ar fii sa existe si viata dupa moarte?! E placut sa ai pe cineva alaturi, sa te inteleaga, sa-ti vorbeasca (chiar si pe o limba straina de a ta)...iar El, face toate astea... Mi-e atat de drag, incat l-as arata lumii intregi...dar totodata mi-e frica sa nu-l ranesc....e mult prea sensibil pentru aceasta lume, mult prea sensibil si pentru sufletul meu contagiat. Dar poate ca o sa am curajul rautacios de a-l face sa se simta iubit de mine, cu riscurile aferente...si poate am sa ma schimb, caci merita ;)

Un comentariu: